Založ si blog

Problém 1. Po čom ženy naozaj túžia, alebo v duchu hesla – barok odznel veľmi dávno, tuk sa už viac nenosí !

 

Najväčší úspechom ženy je nájsť si chlapa. Oprava… Najväčším úspechom ženy je nájsť si chlapa, dohnať ho k oltáru a nenápadne ho prinútiť aby s ňou prežil celý život. Muži sú vraj prirodzenými odporcami monogamie a vzťahov ako – takých. Žena vraj hľadá všetkých mužov skĺbených v jednom, ale muž si údajne šňupol dávku reality a hľadá mnoho žien. Čo sa mu úspešne darí. Veď dnes pripadajú na jedného muža tri kusy nežného pohlavia. Vraj. Som to niekde čítala. Alebo sa tým len uspokojujú tie z nás, ktorým sa nedarí zmanipulovať chodiaci testosterón a prinútiť ho, aby nám zostal verný do konca života. Čo miestny mestský úrad spojil, nech iná štetka nerozdeľuje ! Ty si si už našla toho svojho ? Gratulujem. Mne sa to akosi nedarí. Neviem kde robím chybu. Ukájam sa na teórii, že muži sa boja silných žien. Na tejto teórii bude zrnko pravdy. Akurát pomenovanie silná žena nevystihuje inteligentnú a úspešnú ženu, ale  ženu silnejšiu než ostatné. Teda 70 kg +. Vo svojej podstate sa im ani nečudujem, veď oslovenie – nežné pohlavie naznačuje, že by som nemala vyzerať  ako vorvaň. Ale šťuka ! Šťuka. Smiešne slovo. Vždy ma pobaví keď vidím chlapa otáčajúceho sa za ženou na ulici, ako svojmu súkmeňovcovi zdelí – “ hmmm, to bola ale šťuka, čo ?“  Pobaví, ale vznieti to vo mne plameň slepej nenávisti voči všetkým malým a chudým ženám, ktoré vyzerajú tak krehko a nežne, že ich má každý chlap chuť v sekunde zachrániť a byť pre nich hrdinom. Aj ja chcem svojho hrdinu. Ale muža, ktorý si trúfne zahrať sa na hrdinu 170 cm vysokej, 70 + kilovej žene, je veru ťažké nájsť. Najväčšou túžbou ženy je jesť a nepribrať ! Tak to je teda svätá pravda ! To by bol sladký život. Doslova sladký. Kilá čokolády by do mňa padali ako nič. Nie že by teraz nepadali, no pri každom odhadzovaní prázdneho obalu do smetného koša  ma začnú zožierať kruté výčitky. Spomeniem si na leto, teplo, odhalenú kožu, spotené o seba sa trejúce stehná, nedaj bože PLAVKY, a zo samej depresie, ani neviem ako, pristihnem sa pri ďalšej časti Sexu v meste s novou čokoládou v ruke. Začarovaný kruh. Je to ako keď prekladáte slané sladkým. Alebo borovičku pivom. Neviete prestať, a prebudíte sa až keď je neskoro. S pozvracanou blúzkou na záchodoch miestneho pohostinstva. V tom lepšom prípade. V tom horšom doma v spálni, stojaca na diablovom vynáleze  ktorý vám nemilosrdne ukáže  ďalších 5 kíl na viac.  Vtedy prichádza na rad plač, zúrivá bezradnosť ale aj uspokojovanie samej seba, že sa určite nájde chlap, ktorý ma bude milovať takú aká som, lebo taká som krásna, a vlastne celý fenomén vychudnutých žien s konfekčnou veľkosťou 36  je vykonštruovanou pseudo – model- realitou dnešnej doby, a žena má byť predsa krv a mlieko. Opomeniem pri tom fakt, že popri krvi a mlieku, sa na mňa nalepil tuk ktorý nepríde príťažliví ani mne samej, nie to ešte nejakému mužovi, ktorý, ako som už spomínala, má na výber okrem mňa minimálne ďalšie dve. A ak si máš vybrať  či dovolenku stráviš v 5 hviezdičkovom hoteli  na Španielskej riviére, alebo v turistickej ubytovni  v obci Hodruša Hámre, je ti všetko jasné. Zapredáš aj dušu len aby si čo najrýchlejšie dostala svoje telo do formy. Nie do tortovej, ale tej plavkovej. A to je oveľa, oveľa ťažšie.

Meg Ray – Rozhodujúca dekáda, Je tridsiatka novou dvadsiatkou ?

01.09.2017

Poznáte ten pocit, keď viete, že niečo čo sa vám stalo, bolo určite riadené vyššou mocou, a že sa to jednoducho stať muselo ? Ten čarovný moment kedy sa Boh, osud, univerzum alebo iná entita v závislosti od osobnej viery alebo skepsy rozhodne priviať vám do cesty to, čo práve hľadáte ? Odpoveď na vaše nevyslovené otázky ? Z času na čas sa mi takýto malý [...]

00: 00

24.10.2016

Jeden deň. Niekedy málo, niekedy veľa. Na hodinkách nula nulu strieda, a ja neviem či niečo začína alebo končí. Zajtra príde nové dnes. a možno to napravíš. a možno poserieš. Len chcem aby si vedel, že zajtrajšky tu nebudú večne.

Globálne otepľovanie

24.10.2016

Niekedy naozaj neviem čo si mám myslieť. O sebe, o tebe — o svete…. O tom, v ktorom žijeme my dvaja. Je to zvláštny vesmír. Rozmýšľam či sme len ty a ja alebo my. Sme z toho obidvaja zmätení ? Alebo len ja ?! Už roky som si myslela že nie som naivná a že na lásku už neverím. A zrazu ťa tu mám. Život asi baví soliť moje otvorené rany… [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 15592x
Priemerná čítanosť článkov: 1114x

Autor blogu

Kategórie