Založ si blog

00: 00

 

 

Jeden deň.

Niekedy málo, niekedy veľa.

Na hodinkách nula nulu strieda,

a ja neviem či niečo začína alebo končí.

 

Zajtra príde nové dnes.

a možno to napravíš.

a možno poserieš.

Len chcem aby si vedel,

že zajtrajšky tu nebudú večne.

Meg Ray – Rozhodujúca dekáda, Je tridsiatka novou dvadsiatkou ?

01.09.2017

Poznáte ten pocit, keď viete, že niečo čo sa vám stalo, bolo určite riadené vyššou mocou, a že sa to jednoducho stať muselo ? Ten čarovný moment kedy sa Boh, osud, univerzum alebo iná entita v závislosti od osobnej viery alebo skepsy rozhodne priviať vám do cesty to, čo práve hľadáte ? Odpoveď na vaše nevyslovené otázky ? Z času na čas sa mi takýto malý [...]

Globálne otepľovanie

24.10.2016

Niekedy naozaj neviem čo si mám myslieť. O sebe, o tebe — o svete…. O tom, v ktorom žijeme my dvaja. Je to zvláštny vesmír. Rozmýšľam či sme len ty a ja alebo my. Sme z toho obidvaja zmätení ? Alebo len ja ?! Už roky som si myslela že nie som naivná a že na lásku už neverím. A zrazu ťa tu mám. Život asi baví soliť moje otvorené rany… [...]

BODKA

24.10.2016

Za jasných nocí počas splnu som premýšľala vo vzduchu bola cítiť mokrá, jarná tráva a nad cestou vznášala sa hmla. Tak ako som kráčala, som zrazu zastala. Oči nemo upieram do neznáma, a tvoja tvár pripadá mi cudzia. Toľko rokov som ťa čakala Toľko rokov naivne dúfala Zbytočne sa sama v sebe strácala a potoky plakala …či básní napísala. To [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 15531x
Priemerná čítanosť článkov: 1109x

Autor blogu

Kategórie