Založ si blog

BODKA

 

Za jasných nocí počas splnu som premýšľala

vo vzduchu bola cítiť mokrá, jarná tráva

a nad cestou vznášala sa hmla.

 

Tak ako som kráčala, som zrazu zastala.

Oči nemo upieram do neznáma,

a tvoja tvár pripadá mi cudzia.

 

Toľko rokov som ťa čakala

Toľko rokov naivne dúfala

Zbytočne sa sama v sebe strácala

a potoky plakala

…či básní napísala.

To všetko pripadá mi teraz zbytočné.

 

Stojím na ceste sama.

a rovnako ako z nej, ty zo mňa odchádzaš ako para.

Rozplývaš sa v priestore ako nočná hmla po ktorej ráno niet ani stopy.

 

A PRE MŇA SI UŽ IBA ktosi.

Meg Ray – Rozhodujúca dekáda, Je tridsiatka novou dvadsiatkou ?

01.09.2017

Poznáte ten pocit, keď viete, že niečo čo sa vám stalo, bolo určite riadené vyššou mocou, a že sa to jednoducho stať muselo ? Ten čarovný moment kedy sa Boh, osud, univerzum alebo iná entita v závislosti od osobnej viery alebo skepsy rozhodne priviať vám do cesty to, čo práve hľadáte ? Odpoveď na vaše nevyslovené otázky ? Z času na čas sa mi takýto malý [...]

00: 00

24.10.2016

Jeden deň. Niekedy málo, niekedy veľa. Na hodinkách nula nulu strieda, a ja neviem či niečo začína alebo končí. Zajtra príde nové dnes. a možno to napravíš. a možno poserieš. Len chcem aby si vedel, že zajtrajšky tu nebudú večne.

Globálne otepľovanie

24.10.2016

Niekedy naozaj neviem čo si mám myslieť. O sebe, o tebe — o svete…. O tom, v ktorom žijeme my dvaja. Je to zvláštny vesmír. Rozmýšľam či sme len ty a ja alebo my. Sme z toho obidvaja zmätení ? Alebo len ja ?! Už roky som si myslela že nie som naivná a že na lásku už neverím. A zrazu ťa tu mám. Život asi baví soliť moje otvorené rany… [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 15589x
Priemerná čítanosť článkov: 1114x

Autor blogu

Kategórie