Založ si blog

Globálne otepľovanie

 

 

Niekedy naozaj neviem čo si mám myslieť.

O sebe, o tebe — o svete….

O tom, v ktorom žijeme my dvaja.

Je to zvláštny vesmír.

Rozmýšľam či sme len ty a ja

alebo my.

Sme z toho obidvaja zmätení ?

Alebo len ja ?!

Už roky som si myslela že nie som naivná a že na lásku už neverím.

A zrazu ťa tu mám.

Život asi baví soliť moje otvorené rany…

Je to sadista.

A my sme masochisti, čo v skutku milujú keď môžu trpieť.

Tak krásne, poeticky.

Plakať celý čas čo rozhodli sme sa čakať že sa niečo zmení.

Čakáme na zázrak.

Blúdime v kruhu, v ktorom sa navzájom milujeme.

Akurát vždy s tým nesprávnym.

Ten ľúbi tú, tá ľúbi toho… lásky je v nás mnoho, no uniká nám do atmosféry.

A my sa čudujeme, že z toho globálne otepľujeme.

Meg Ray – Rozhodujúca dekáda, Je tridsiatka novou dvadsiatkou ?

01.09.2017

Poznáte ten pocit, keď viete, že niečo čo sa vám stalo, bolo určite riadené vyššou mocou, a že sa to jednoducho stať muselo ? Ten čarovný moment kedy sa Boh, osud, univerzum alebo iná entita v závislosti od osobnej viery alebo skepsy rozhodne priviať vám do cesty to, čo práve hľadáte ? Odpoveď na vaše nevyslovené otázky ? Z času na čas sa mi takýto malý [...]

00: 00

24.10.2016

Jeden deň. Niekedy málo, niekedy veľa. Na hodinkách nula nulu strieda, a ja neviem či niečo začína alebo končí. Zajtra príde nové dnes. a možno to napravíš. a možno poserieš. Len chcem aby si vedel, že zajtrajšky tu nebudú večne.

BODKA

24.10.2016

Za jasných nocí počas splnu som premýšľala vo vzduchu bola cítiť mokrá, jarná tráva a nad cestou vznášala sa hmla. Tak ako som kráčala, som zrazu zastala. Oči nemo upieram do neznáma, a tvoja tvár pripadá mi cudzia. Toľko rokov som ťa čakala Toľko rokov naivne dúfala Zbytočne sa sama v sebe strácala a potoky plakala …či básní napísala. To [...]

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, vyhlásilo Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 15588x
Priemerná čítanosť článkov: 1113x

Autor blogu

Kategórie