Založ si blog

21. storočie

Láske je sloveso, nie podstatné meno.

Riešiť gramatické kategórie ?

…komu by sa to dnes chcelo….

Veď dnes už nezáleží na čisle a ani rode.

Kto to bude, či koľko ich bude…

Každému je to jedno.

 

Niekedy je proste viac že on má BMW

a ja chuť na drahé kbelky.

 

Hmmmm….a keď si dám silikóny,

možno dostaem sa do telky :

Meg Ray – Rozhodujúca dekáda, Je tridsiatka novou dvadsiatkou ?

01.09.2017

Poznáte ten pocit, keď viete, že niečo čo sa vám stalo, bolo určite riadené vyššou mocou, a že sa to jednoducho stať muselo ? Ten čarovný moment kedy sa Boh, osud, univerzum alebo iná entita v závislosti od osobnej viery alebo skepsy rozhodne priviať vám do cesty to, čo práve hľadáte ? Odpoveď na vaše nevyslovené otázky ? Z času na čas sa mi takýto malý [...]

00: 00

24.10.2016

Jeden deň. Niekedy málo, niekedy veľa. Na hodinkách nula nulu strieda, a ja neviem či niečo začína alebo končí. Zajtra príde nové dnes. a možno to napravíš. a možno poserieš. Len chcem aby si vedel, že zajtrajšky tu nebudú večne.

Globálne otepľovanie

24.10.2016

Niekedy naozaj neviem čo si mám myslieť. O sebe, o tebe — o svete…. O tom, v ktorom žijeme my dvaja. Je to zvláštny vesmír. Rozmýšľam či sme len ty a ja alebo my. Sme z toho obidvaja zmätení ? Alebo len ja ?! Už roky som si myslela že nie som naivná a že na lásku už neverím. A zrazu ťa tu mám. Život asi baví soliť moje otvorené rany… [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 15609x
Priemerná čítanosť článkov: 1115x

Autor blogu

Kategórie